KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

Valvojat: Nina/Juuli, Marika, Emilia&Turbo, Noora/Poju

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Tiina H » 27. Tammi 2012 22:53

Minä tosiaan laitoin tuosta hallin mahdollisesta käytöstä viestiä asiasta tietäville, vastausta odotellessa. Kerroin, että tarkoitus on vain ja ainoastaan tehdä se haastattelu (eikä mitään muuta) ja kuvat yms otettaisiin sitten ulkona. Hallihan on lämmittämätön, mutta pakkanen ei pääse iskemään samalla tavalla kuin ulkona. Tänä iltana hallin mittarissa oli ollut -5 astetta kun ulkona pakkasta oli ollut likeemmäksi -20 astetta.
Ilmoittelen asiasta sitten tänne, kunhan saan vastauksen.:) Tämä tarkoittaa myös sitä, että minäkin ilmaannun siksi ajaksi sunnuntaina paikalle jos halli saadaan haastattelun ajaksi käyttöön.
Tiina H
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Ritva & Luca » 28. Tammi 2012 07:50

Tiina: onko sinulla kyyti Killerille?
Jos tarviit niin voin sinut ja Hekan napata kyytiin niin ei tarvitse tulla polkupyörä/peräkärry-yhdistelmällä :lol:

t.ritva
"Koira on kuin ikuinen Peter Pan, lapsi joka ei koskaan kasva aikuiseksi ja on siksi aina valmis rakastamaan ja olemaan rakastettu."
-Aaron Katcher-
Ritva & Luca
 
Viestit: 1653
Liittynyt: 20. Touko 2010 11:43

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Tiina H » 28. Tammi 2012 17:20

Ritva & Luca kirjoitti:Tiina: onko sinulla kyyti Killerille?
Jos tarviit niin voin sinut ja Hekan napata kyytiin niin ei tarvitse tulla polkupyörä/peräkärry-yhdistelmällä :lol:
t.ritva


Kiitos kovasti Ritva, mutta kyyti löytyy ;) En ole vielä saanut vastausta hallin käytöstä (laitoin sähköpostia ja olen soittanut), mutta soitan tänään vielä eräälle toiselle ihmiselle joka voisi mahdollisesti antaa luvan hallin käyttöön haastattelun ajaksi. Ilmoitan asiasta vielä tänään täällä foorumilla! :)
Tiina H
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja mirva » 28. Tammi 2012 21:50

Tiina, voidaan myös maksaa hallista käyttövuokra jos siitä on kiinni.
Mirva Kakko
Kaverikoiravastaava
Keski-Suomen Kennelpiiri

mirva.kakko@pp.inet.fi
040-7468681
Avatar
mirva
 
Viestit: 528
Liittynyt: 20. Touko 2010 08:52

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Tiina H » 28. Tammi 2012 21:59

Nyt sain vastauksen ja voimme mennä tekemään haastattelun halliin ja varauksista vastaavalta henkilöltä tuli tämmöiset terveiset:
*Esteitä EI käytetä.
*JOS koiria tuodaan sisälle, ne on ulkoilutettava kunnolla jotta eivät tee tarpeitaan halliin - korjaamattomat jätökset sakotetaan.
*Emme saa viedä tilaa itsenäisiltä treenaajilta.

Autot voi parkkeerata hallin pihaan. Kaikki varmaankin tietävät missä päin Killeriä halli sijaitsee...?

Olen itse JATin jäsen, joten minä tulen huomenna paikalle...kannan siis täyden vastuun, että näitä sääntöjä noudatetaan. Huomiseen! :)
Tiina H
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Riitta/Lily » 29. Tammi 2012 08:57

Jäämme pois pakkasen vuoksi. Lily ei tarkene kävellä (-23) pakkasessa mäyrämäestä killerille.
terv. Riitta ja Lily :(
Riitta/Lily
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Helena » 29. Tammi 2012 09:28

Helena ja Artsi eivät tällä kertaa osallistu pakkaslukemien vuoksi.
Helena
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Tiina H » 29. Tammi 2012 10:59

En tiedä sanoinko tätä vielä missään mutta olen Hekan kanssa paikalla vain sen vaaditun, haastattelun ajan. En uskalla edes pientä lenkkiä sen kanssa tehdä.
Tiina H
 

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja mirva » 30. Tammi 2012 14:37

Jouduit Tiina nyt vähän turhaan tulemaan, mutta kiitos kuitenkin, että järkkäsit mahdollisuuden käyttää hallia vaikkei sitä nyt sitten tarvittukaan. alunperin sain sen käsityksen,e ttä toimittaja olisi halunnut ryhmää vielä jututtaa, mutta hän olikin saanut yksilöhaastatteluissa ja antamistani pohjatiedoista jo tarpeeksi materiaalia juttuun. Kuvat saatiin otettua, kiitos kaikille.
Mirva Kakko
Kaverikoiravastaava
Keski-Suomen Kennelpiiri

mirva.kakko@pp.inet.fi
040-7468681
Avatar
mirva
 
Viestit: 528
Liittynyt: 20. Touko 2010 08:52

Re: KILLERILENKKI 29.1. KLO 13

ViestiKirjoittaja Anna Rimppi » 30. Tammi 2012 23:07

Kiitos lenkkiseurasta, vaikka ei nyt kylmällä niin lenkkeiltykään. Meidän Perrolle tekee kyllä tosi hyvää olla tällaisessa seurassa, jossa koirat ovat luotettavia ja omistajat tuntevat koiransa hyvin. Ei tule mitään yllätyksiä vaikka Perro kohkaakin niin hirveästi. Ja Ullalle tosi paljon kiitoksia auton starttauksen avustamisessa. Olisi ollut aika kylmä jäädä Killerille. :)
Avatar
Anna Rimppi
 
Viestit: 516
Liittynyt: 19. Touko 2010 17:32

EdellinenSeuraava

Paluu Vakiolenkki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron