Huivin palautus

Valvoja: Marika

Huivin palautus

ViestiKirjoittaja TuijaK » 29. Marras 2011 11:23

Moit!
Mä olen nyt miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että mulla ei mitään mahkuja ehtiä ikinä mihinkään vierailupaikkaan. Viikonloputkin on sitten täynnä, kun viikon ohjelmat siirretään mahdolliskuuksien mukaan sinne. Mun työaika ei tule muuttumaan ja toivon kyynärpäät ristissä, että tämä tulee olemaan vielä ensivuodenkin jälkeen mun duunipaikka :) Paras ja reiluin vaihtoehto on jäädä pois kokonaan, niin kenenkään ei tarvii miettiä, tullaanko vai ei, kun ei kuitenkaan koskaan päästä paikalle...Mua harmittaa tosi paljon, koska minä olen tykännyt kaikki nämä vuodet tästä hommasta ja Verttikään ei siitä stressaannu ;)
Pahoillaan oleva Tuija
TuijaK

Re: Huivin palautus

ViestiKirjoittaja Ritva & Luca » 29. Marras 2011 12:29

Hei Tuija
Onnistuisko niin että laittaisit sen huvin teidän Suviliinin mukaan joka toimittaisi sen minulle töihin?

t.ritva
"Koira on kuin ikuinen Peter Pan, lapsi joka ei koskaan kasva aikuiseksi ja on siksi aina valmis rakastamaan ja olemaan rakastettu."
-Aaron Katcher-
Ritva & Luca

ViestiKirjoittaja TuijaK » 30. Marras 2011 15:19

Moit!

Toki onnistuu. Jos mulle käy niin, että duunit jostain syystä loppuu syksyllä, niin pyydän huivin takaisin Vertille :)
Tuija
TuijaK

ViestiKirjoittaja Ritva & Luca » 30. Marras 2011 16:29

Tuija, käykö niin että laitetaan Kennelliittoon nyt tieto että lopetitte ja ilmoitetaan sitten teidät uudelleen jos tilanne muuttuu?
Olin tässä syksyllä Kaverikoiraseminaarissa ja siellä oli erittän tiukkasävyinen puhuttelu siitä että listoilla ei saa "roikkua" sellaisia jotka eivät
ole toiminnassa mukana .

t.ritva
"Koira on kuin ikuinen Peter Pan, lapsi joka ei koskaan kasva aikuiseksi ja on siksi aina valmis rakastamaan ja olemaan rakastettu."
-Aaron Katcher-
Ritva & Luca

Paluu Yleistä höpinää