Sani-mamma

Valvoja: Marika

Sani-mamma

ViestiKirjoittaja TaruMari » 16. Helmi 2012 17:27

Moi,

Kaverikoiran mahasta löytyi kolme vetoketjua eli suomeksi: Sanin röntgenkin näytti kolme pentusta <3 Ekasta astutuksesta 63 päivää tulee ensi torstaina. Nyt kyllä jännittää...

Taru-Mari
TaruMari

Re: Sani-mamma

ViestiKirjoittaja TaruMari » 23. Helmi 2012 09:41

23.2.12 on hyvä päivä syntyä, tuumasi Sani, ja pyöräytti kolme mustaa pentua aamusella tunnin kuluessa. Narttuja on kaksi, uroksia yksi, painot n. 242-263 g, tasainen porukka. Mamma ja pennut asuvat Susanna-kasvattajan luona.

Kuva
TaruMari

ViestiKirjoittaja ulla » 24. Helmi 2012 04:27

Ulla poikien kera Onnittelee Sania hienosta pentueesta.
ulla

ViestiKirjoittaja TaruMari » 24. Helmi 2012 08:49

Sani kiittää onnittelusta :)
TaruMari

ViestiKirjoittaja TaruMari » 13. Huhti 2012 14:03

Sanin pennut täyttivät eilen seitsemän viikkoa ja ensimmäinen lähti jo uuteen kotiin. Loput kaksi haetaan tänään, joten Sani muutti äsken takaisin omaan laumaan Severin ja Sirun kanssa. Kunhan tässä kotiudutaan kunnolla, niin olisi kiva taas lähteä Sanin kanssa kaverikoiravierailulle. Koska ennen pentuja Sani ehti tehdä vain yhden vierailun, pitää varmaan aloittaa kevyesti, jos mahdollista. Onko kellään mitään ohjetta, kuinka pitkä sopeutumisaika on syytä pitää, vai päättelenkö Sanin perusteella itse?
TaruMari

ViestiKirjoittaja Saila/Senni » 14. Huhti 2012 21:22

Minun mielestäni voit päätellä itse Sanin voinnin mukaan. Ainakin tänään se oli niin oma itsensä, että minusta se ei mitään pitkää lomaa tarvitse. Saila
Kuva Liisa Kuukkanen, (C)Koirafanitus
Saila/Senni

Paluu Yleistä höpinää